2015-01-05

NYC - Sky Rise Lengthening Maskara



Herkese Merhaba!
Bugün sizlere benim günlük makyajlarımda çok severek kullandığım NYC Sky Rise Lengthening Maskara'yı anlatacağım.Bu rimelin özelliği kirpikleri uzun göstermek.Ben kullandığım zamanlarda topaklanmaya sebep olmadı.



Bu rimelin fırçası kirpikleri tek tek ayırmaya yardımcı oluyor ve yukarıda belirttiğim gibi ben en az 2 kat rimel uyguladığım için kesinlikle topaklanma yapmıyor.Ayrıca günlük makyajıma yetecek kadar bir hacim veriyor.

Fırçanın yapısı sayesinde kirpiniğiniz her noktasına kolaylıkla uygulama yapabiliyorsunuz.Özellikle alt kirpiklere uygulaması çok kolay oluyor.


Bendeki 842 Black rengi.Başka renkleri mevcut mu bilmiyorum.Fiyatı ben aldığım zaman 4,99 idi ama şuan fiyatı değişmiş olabilir.Kısacası benim çok severek kullandığım günlük bir rimel kendisi.Eğer sizde böyle bir rimel arayışındaysanız seve seve öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder