2014-12-27

Uğur Dündar - İyi Uykular Sayın Seyirciler



İlk başta belirtmeliyim ki kitabı okuduktan sonra adından dolayı hayal kırıklığına uğradım.Ben kitabın isminden dolayı içeriğinin şimdiye kadar gizli kalmış ve hiç açıklanmamış bir olayı bizlere aydınlattığını düşündüm.Bunun aksine kitapta genel olarak Uğur Dündar'ın televizyondan zorunlu ayrılığının üzüntüsü içinde başından geçen gazetecilik olaylarından derlemeler yapılmış.

Araştırmacı kişiliğine ve dürüstlüğüne söylenecek bir laf olduğunu düşünmüyorum.Başka bir ülkede olsa kanalların peşinden koşacağı bir kişinin ülkemizde mesleğini yapamaması gerçekten çok üzücü bir durum.

Son olarak söyleşi tadında,zevk alarak okuduğum bir kitap.Ben arada böyle kitaplar okumayı seviyorum.Kesinlikle sizede tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder