2014-12-25

Alışveriş #1

İhtiyaç gereği alışveriş yapmam gerekiyordu bende aldıklarımı kendime hediye eyledim. :)


Madame Coco'nun indiriminden yararlanıp Vanilyalı Vücut Sütü ve Güllü El Kremi aldım.

Birde Watsons'a uğrayıp biten tırnak bakım ürünlerimin yenilerini almak istedim.Flormar'dan daha önceden de severek kullandığım oje kurutucu sprey aldım.Kalyon'nun tırnak bakım ürünlerini çok severek kullanıyorum.Tırnak eti temizleyicisi,tırnak koruyucu ve oje koruyucu ve renk canlandırıcı ürünlerinden aldım.Göz makyaj temizleyicisine ihtiyacım vardı.Bu sefer bir kaç sene önce kullanıp memnun kaldığım Nivea'dan yana kullandım.Törpülerimi değiştirmeyi düşünüyordum.Hem yeni yıl temalı olduğu hem de cam törpü denemek istediğim için o da sepete atıldı.Kasada ise poşetime Garnier'in yağlı ciltler için olan BB Kreminin light renginin ve Loreal'in Skin Perfection nemlendiricinin tersterları konulmuş.Bu ince davranış için teşekkür ederim.




Alışverişin en özel ve en heyecanlandırıcı kısmı ise burası.Yeni kitaplar alınca çocuklar gibi mesud oluyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder