2014-12-26

Rimmel London - Kate Moss 01-19



Herkese günaydın!
Bugün sizlerle benim favori rujlarımı paylaşacağım.Rimmel London'ın Kate Moss serisini denemeyen yoktur sanırım.Kendileri benim en çok sevdiğim rujlar olmakla beraber 19 numaralı rengini günlük makyajımda sık sık kullanıyorum.Kısacası rujların yapılarını çok beğeniyorum.Rengini çok güzel veriyor özellikle 19 numarayı bazen tek kat uygulamak bile bana yetiyor.Kremsi yapısı nedeniyle sürümü çok kolay.Hafif mat hafif parlak bir bitirişe sahip.Kalıcılığı ortalama ama 01 numaralı kırmızı renk elimdeki bir çok kalıcı rujdan daha uzun süre kalıcılık sağlıyor.İkiside dudaktaki kusurları,çizgileri belli etmiyor ama ben yine de güzel bir sonuç almak için lip balm ile dudaklarımı nemlendiriyorum.

19 numaralı ruju kahverengi alt tonlu bir pembe olarak tanımlayabiliriz.Koyu renk göz makyajlarında kullanabileceğiniz gibi benim gibi  günlük makyajlarınızda da sık sık tercih edebilirsiniz.

01 numaralı ruja gelecek olursak benim bu zamana kadar kullandığım en güzel kırmızı ruj diyebilirim.Bordoya çalan bir kırmızı.Havaların giderek soğumasından dolayı sürekli elim bu ruja gidiyor bu aralar.

Benim elimde sadece bu iki rengi var şimdilik.İndirim zamanı talan edilen standlardan beğendiğim bir kaç rengi daha koleksiyonuma eklemek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder